onsdag den 1. april 2015

Nye Planteskilte

Er simpelthen nød til at skrive et lille indlæg om disse planteskilte.

Jeg har i flere år nu forsøgt at lave planteskilte der holdt for evigt, så jeg ikke skal lave nye hvert år, Jeg har skrevet på persiennestykker med sprittusch (duede ikke), jeg har malet på sten og lakeret dem (duede ikke) og jeg har lavet ler skilte med tryk på (Duede heller ikke)
NU fandt jeg så disse smarte (ved ikke hvad de hedder, men i kalder dem -) Slå-bogstaver-i-metal-dimser. Og jeg har så været i genbrugen og købe gamle gafler og skeer til at banker på. 

Jeg er HELT VILD med dem, og jeg regner stærkt med at de hverken knækker, skaller af eller ruster,da det er rustfritstål. 
Det bliver et kæmpe arbejde at lave ALLE skiltene igen i år, men i det mindste ved jeg nu at de stadig er der næste.
Jeg har overvejet at sælge af dem, så vil egentlig gerne høre om folk har noget som helst interesse i disse vedvarende planteskilte. Synes de er smukke og unikke.


2 kommentarer:

  1. Genial ide Marianne, hvor er de flotte. Sådan nogle må jeg helt sikkert i gang med at lave til min have.
    Rigtig god påske.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  2. Ja nemlig. Og hvis man selv har midlerne i forvejen så er det jo bare at gå igang :D

    SvarSlet